תקנון ותנאי השימוש והרכישה באתר “הקולה מרקט” (להלן: “התקנון”)

אנחנו מברכים אתכם (להלן “הלקוח” ו/או “רוכש” ו/או “משתמש”) על כך שבחרתם לגלוש באתר קניות “הקולה מרקט” (להלן “האתר”) .
האתר מופעל ע”י חברת בנטו יזמות וניהול בע”מ, ח.פ 515600724.

השימוש והרכישה באתר הקולה מרקט כפוף לקריאתו ולהסכמתו של כל משתמש לתנאי תקנון זה.

המשתמשים באתר הקולה מרקט מתבקשים, אפוא, לקרוא תנאים אלו בקפידה, שכן, הם מהווים הסכם מחייב בינכם לבין הקולה מרקט. בכל ביצוע הזמנה באתר תידרשו לאשר את הסכמתכם לתנאי התקנון, כך שיהיה עליכם לסמן את התיבה המתאימה לשם כך לפני ביצוע כל רכישה באתר.

 

  1. תנאי שימוש באתר
    • מסמך זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הוא מתייחס באופן שווה לכל מגדר שהוא.
    • הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה לפי שיקול דעתה.
    • רכישה באתר זה מצהירה כי המשתמש קרא את התקנון וכי הוא מעל גיל 18. בכפוף לתנאי תקנון זה לחברה אין כל ידיעה ו/או אחריות בקשר גילו ו/או כשירותו המשפטית לשימוש באתר כמפורט להלן בתקנון זה.
    • לאחר חתימת המשתמש על התקנון לא תהא לו כל טענה לחברה המפעילה את אתר הקולה מרקט, או מי מטעמה, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה על פי תנאי שימוש אלה. אי הסכמתכם לתנאי התקנון תימנע ממכם לבצע רכישות באמצעות האתר.
    • על המשתמש להיות בעל תא דואר ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.
    • הרכישה באתר מתבצעת באמצעות כרטיסי אשראי, על כן תנאי מקדים הינו שהמשתמש מחזיק כדין בכרטיס אשראי ישראלי תקף, ובלבד שסוג הכרטיס מכובד באתר. יובהר שאין ביכולת החברה לזהות ו/או לוודא שהמשתמש מחזיק או עושה שימוש בכרטיס אשראי כדין, כל תלונה ו/או תביעה של מחזיק כרטיס בנוגע לשימוש שאינו כדין יטופל באמצעות חברת כרטיסי האשראי הרלוונטית בהתאם לסוג הכרטיס.
    • אסור למשתמש לעשות כל שימוש באתר זה לשום מטרה בלתי חוקית. אם משתמש ביצע מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע באתר ו/או בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות לקוחותיה, עובדיה וספקיה של החברה, החברה רשאית שלא לאפשר ללקוח לרכוש מוצרים באתר ואף אם הלקוח הזמין בעבר מוצרים באמצעות האתר.
    • אתר אינטרנט זה נועד אך ורק לשימוש אישי ושלא למטרות רווח. אסור למשתמשי האתר לעשות בו שימוש מסחרי ו/או שימוש למטרות רווח. לפיכך, אסור למשתמש באתר להעתיק, לשדר, להציג, לבצע, לשכפל, לפרסם, ליצור או למכור פריט מפרטי המידע, המוצרים או השירותים שמקורם באתר אינטרנט זה .
    • אתר זה עשוי לאפשר לגולשים בו לקבל עצות ו/או המלצות, בין באמצעות בלוגים, בין באמצעות פורום גולשים, בין באמצעות התכתבות ישירה, בין באמצעות כתבות ובין בדרכים אחרות. מובהר בזאת כי העצות הניתנות באתר אינן באות להחליף ייעוץ רפואי והחברה איננה ממליצה או מחווה דעה ביחס לעצות הניתנות באתר. החברה לא תהיה אחראית לטיב העצות הניתנות באתר ולא להשפעת המוצרים המומלצים. לא תהיה למשתמש כל טענה ו/או תביעה ו/או בקשה בנוגע לנזק, כזה או אחר, שנגרם לו כתוצאה מיישום העצות ו/או ההמלצות האמורות.
  1. שירות לקוחות
    • בכל שאלה הקשורה לאתר האינטרנט ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בעמוד “צור קשר”,
      באמצעות דוא”ל לכתובת[email protected] או באמצעות שליחת הודעת וואטסאפ למספר 09-8953003.
    • מוקד שירות הלקוחות פעיל בימים א׳-ו׳ בהתאם לזמנים המצוינים באתר.
    • לאחר שעות פעילות המוקד לא יהיה ניתן לבטל הזמנות ו/או משלוחים ו/או להוסיף מוצרים להזמנות קיימות.
    • פניות להנהלת האתר ו/או החברה בכל דבר ועניין יש לבצע רק דרך הדואר האלקטרוני, לרבות פניות בנוגע לרכישה סיטונאית .
  1. הרשמה לאתר
    • בעת ההרשמה לאתר הקולה מרקט יתבקש המשתמש למסור, בין השאר, פרטים אישיים שונים כגון: שם מלא, כתובת, דרכי ההתקשרות ועוד וכן את פרטי כרטיס האשראי שלו בעת רכישת מוצרים. הלקוח נדרש למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים.
    • האתר מאפשר להתחבר באמצעות חשבון פייסבוק או גוגל של המשתמש. למען הסר ספק, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם למשתמש בנוגע לכך.
    • בעת ההרשמה לאתר יתבקש המשתמש להגדיר שם משתמש וסיסמה. בכל עת שירכוש המשתמש מוצרים באתר האינטרנט, המערכת תזכור את שם המשתמש והסיסמה שקבע. שם המשתמש והסיסמה שבחר המשתמש נועדו כדי לזהות את המשתמש ולחסוך ממנו את הצורך למלא שוב את פרטיו האישיים. בכל רכישה יידרש הלקוח לוודא כי פרטיו, כפי שהם מופיעים על גבי מסך המחשב מעודכנים.
    • הלקוח נדרש לשמור על שם המשתמש והסיסמה בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בחשבונו. הלקוח נדרש גם להקפיד להחליף את הסיסמה בתדירות גבוהה ככל האפשר, ובכל מקרה אחת לשישה חודשים לפחות.
    • החברה רשאית לקבוע מעת לעת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, דרכי זיהוי נוספות או אחרות.
    • הלקוח יוכל להסיר הסכמתו אם אינו מסכים שהחברה תשלח אליו הודעות על מבצעים, תכנים שיווקיים, וכל מידע רלוונטי אחר לפי שיקול דעת החברה, כאשר הודעות ותכנים אלו יישלחו בדואר אלקטרוני ו/או מסרונים, מעת לעת לפי שיקול דעתה של החברה. יובהר ויודגש שברירת המחדל היא שהלקוח מסכים שהחברה תשלח את ההודעות והתכנים המפורטים לעיל, ולמשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה בנוגע לכך. הרחבה בנושא מדיניות פרטיות בסעיף 10 לתקנון זה.
    • במידה ולקוח אינו משתמש רשום לאתר הוא יתבקש למסור בכל מועד רכישה, בין השאר, פרטים אישיים שונים כגון: שם מלא, כתובת, דרכי ההתקשרות ועוד וכן את פרטי כרטיס האשראי שלו לצורך רכישת מוצרים. הלקוח נדרש למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים.
    • החברה לא תהיה אחראית לטעות בביצוע עסקת הרכישה הנובעת מהכנסת פרטים שגויים או פרטים כלשהם על ידי הרוכש למערכת.
  1. רכישה באתר
    • ניתן לבצע רכישה דרך האתר בכל שעות היממה ובכל יום בשבוע בכפוף לזמינות המוצאים במלאי ובהתאם לאזורי וזמני ההפצה, וכן בכפוף לאמור בתקנון זה.
    • תהליך איסוף המוצרים, אריזתם ושליחתם מתבצעים בחנות הקולה מרקט סניף נתניה, ברחוב המחקר 2 נתניה.
    • חנות הקולה-נתניה הינה בהשגחת רבנות העיר נתניה ובד”צ בית יוסף. יובהר, כי את תעודות הכשרות ניתן למצוא סרוקות בחלק התחתון באתר.
    • אין להקביל בין מגוון וסוגי המוצרים, מחירים, מבצעים, תלונות, טענות וכדומה בין אתר הקולה מרקט לבין הסניפים של החנויות בנתניה ובצורן. החברה רשאית להציע באתר מוצרים זהים במחירים שונים, להציע באתר מוצרים שלא נמכרים כלל בחנות, לעשות מבצעים שונים שלא יהיו תקפים בחנות, ולהיפך. המחירים המוצגים באתר הם ללקוחות האתר בלבד.
    • החברה אינה מחויבת לספק מוצר שאינו קיים במלאי, לרבות מקרה בו החוסר במלאי התגלה בעת הכנת ההזמנה למשלוח, והמשתמש מוותר על כל טענה ו/או תביעה בכל הכרוך והנובע מכך. כמו כן ייתכן כי מוצרים הקיימים במלאי לא יופיעו באתר בכל עת ו/או בכלל, והמשתמש מוותר על כל תביעה ו/או טענה בכל הכרוך והנובע מכך. למען הסר ספק, הרוכש לא יחויב על מוצר שאינו במלאי ולא סופק לו.
    • מובהר בזאת כי ייתכנו מקרים חריגים של טעויות ביחס למידע על המוצרים באתר לרבות מחירם. טעויות אלו הינן בתום לב, הנובעות לרוב מטעות אנוש או טעות הקלדה בולטות בחריגותן. במקרים אלו, ובכפוף לכך שטרם סופקו ללקוח המוצרים שנרכשו באתר, תהא החברה רשאית לבטל את ההזמנה ותדאג ליידע את הלקוח בדבר הביטול כאמור.
    • בסוך ההזמנה ישנה תיבה ייעודית ל”הערות” שם ניתן לציין בקשות מיוחדות עבור ההזמנה, לרבות שינוי אריזה ובקשות לגבי האספקה. במקרה זה החברה תעשה כמיטב יכולתה להיענות לבקשת המשתמש, אך לא תהיה מחויבת לכך ולמשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בנוגע לכך.
    • החברה רשאית לשנות בכל עת, לפי ראות עיניה, את היצע ומגוון המוצרים באתר לרבות זמינותם במלאי. יודגש כי העובדה שמוצר מסוים הוצע למכירה באתר במועד כלשהו אינה מבטיחה שיוצע למכירה באתר גם בעתיד.
    • החברה אינה מתחייבת להיקף, זמינות או מגוון מינימלי כלשהו של מוצרים. החברה שומרת לעצמה את הזכות לספק כמות חלקית ממוצר מסוים או שלא לספק את המוצר כלל. עם זאת, במידה שמוצר מסוים שהוזמן על ידי הלקוח לא יסופק לו, יחויב הלקוח בהתאם למוצרים שנשלחו אליו בפועל.
    • החברה תדאג לעדכן את האתר מעת לעת בהתאם לרשימת מלאי הסחורות והמוצרים המצויים במחסניה ואולם ייתכן כי בנסיבות מסוימות לא תתעדכן רשימת המלאי באופן מיידי אלא זמן סביר לאחר מכן, ולמשתמש לא תהא כל טענה ו/או תביעה בקשר עם זאת וכן עם כל הנובע מכך.
    • לא תתאפשר רכישה סיטונאית של מוצרים באתר. לחברה הזכות הבלעדית לחסום רכישה/לבטל הזמנה ולא לספק את הסחורה שהוזמנה ללא צורך בהסבר נלווה ובכל כמות שהיא. כמובן שבמקרה כזה לא יבוצע חיוב עבור ההזמנה שבוטלה ו/או נחסמה. ניתן לבצע רכישה סיטונאית בפנייה להנהלת האתר בדואר אלקטרוני.
    • באתר מוצעים מוצרים רבים שמחירם הסופי תלוי במשקל שהוזמן “מוצרים שקילים”. ליד כל מוצר יפורסם מחירו ל-100 גרם, או המחיר ליחידה עבור מוצרים שנארזים מראש (באריזות של 200 גרם, 300 גרם וכו’).
    • על הלקוח להזמין את הכמות שברצונו לרכוש, לדוגמה: לקוח המעוניין ב-300 גרם ממוצר שקיל יידרש לבחור במשקל של 100 גרם ובכמות 3 . מחשבון המשקלים יודע לעשות את החישוב.
    • בעת הזמנת מוצר שקיל תיתכן סטייה של עד כ-15%, למעט מוצרים מסוימים שהסטייה יכולה להגיע עד כ- 20% כגון: חלווה במשקל.
    • החברה רשאית לקבוע עבור מוצרים מסוימים כמות מינימאלית להזמנה, בין אם על ידי חסימת האפשרות לביצוע הזמנה מתחת לכמות מסוימת ו/או בין אם על ידי מתן המידע בדף המוצר.
    • החברה רשאית לקבוע את המשקל המינימלי להזמנה מכל מוצר. כלומר, ישנם מוצרים באתר שלא ניתן לרכוש מהם כמות הקטנה מ-250 גרם ולמשתמש לא תהיה כל טענה בשל כך.
    • לא ניתן להזמין מוצרים בכמות אחרת מהכמות המתאפשרת באתר, אף אם יבקש המשתמש זאת במסגרת הערותיו להזמנה ו/או לאחר פנייה למוקד שירות הלקוחות ולא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה בעניין.
    • לאחר בחירת המוצר והכמות הרצויה יידרש המשתמש לאשר את הוספת המוצר לסל הקנייה ובחירתו תישמר עד לסיום תהליך הרכישה. בכל שלב יוכל המשתמש לגשת לסל הקניות שנצבר לשנות ו/או לערוך את בחירותיו. סל הקניות אינו יימחק אלא אם כן המשתמש יילחץ על כפתור “רוקן סל”.
    • בסיום תהליך הרכישה יוצג בפני הרוכש כל המוצרים והכמויות שבחר, כאשר יהיה עליו לבדוק היטב שכל המוצרים והכמויות שנבחרו תואמות את מה שנבחר על ידו בעת תהליך הרכישה, קרי שאין ברשימת המוצרים אי אלו מוצרים שלא בחר ו/או התכוון לרכוש. למען הסר ספק, לחיצה על מעבר לתשלום הינה למעשה מתן אישור על ידי הרוכש לקניית המוצרים שהוצגו בסל הקניות ולא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה בנוגע לכך והחברה רשאית שלא להסכים לבטל את הזמנתו ו/או לזכות את הרוכש בגין מוצרים שלטענתו נוספו בשוגג להזמנתו אשר נשלחה כבר ליעד שבחר.
    • לחשבון הסופי יתווספו דמי משלוח לפי התעריפים שיפורסמו על ידי החברה באתר מעת לעת.
  1. שינויים בהזמנה, החזרת מוצרים וביטול הזמנה
    • לאחר אישור התשלום וקליטת ההזמנה במערכת האתר יוכל הרוכש לשנות, להוסיף ו/או לבטל את ההזמנה עד חצי שעה ממועד הרכישה ולאחר שפנה למוקד שירות הלקוחות בשעות הפעילות המפורסמות בהסכם זה ו/או באתר.
    • במידה ויפנה הרוכש למוקד שירות הלקוחות בבקשה לבטל את הזמנתו ו/או חלק ממנה, לאחר שהזמנתו נארזה והוכנה למשלוח (ובטרם נשלחה), רשאית החברה לחייב את הלקוח בדמי ביטול של 5% משווי הזמנתו באתר בגין כל הפסד.
    • מדיניות ביטול עסקה כפופה לתקנות הגנת הצרכן: לא ניתן לבטל עסה צרכנית של מוצרי מזון.
    • בהתאם לכך, החברה רשאית שלא להיענות לבקשת לקוח להחזיר ו/או להחליף מוצרי מזון שנרכשו באתר לאחר שהמשלוח התקבל על ידו, אלא אם היא מחויבת על פי הוראות הדין.
    • ללקוח לא תהיה כל טענה ו/או תביעה כלפי החברה בנוגע לסירובה לבטל ו/או לזכותו אם הזמנתו כבר נשלחה אליו.
    • מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, לא יהיה ניתן להחזיר ו/או להחליף מוצר אם נעשה בו שימוש ו/או אריזתו נפתחה ו/או הלקוח צרך את המוצר בפועל.
    • לקוח יהיה רשאי לבטל הזמנה אם ורק אם החברה לא סיפקה את ההזמנה במועד המשלוח שהתחייבה לעשות כן, אלא אם יצרה החברה קשר עם הלקוח והודיעה לו על עיכוב ו/או דחייה במועד האספקה המתוכנן. במידה והלקוח הסכים לבקשת החברה לדחות את מועד המשלוח המקורי אז לא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה בנוגע לכך.
    • ניתן להחזיר מוצרים סגורים אשר לא נפגמו, לא נעשה בהם כל שימוש ונמצאים באריזתם המקורית בלבד. את המוצרים יש להחזיר לסניף שלנו בנתניה בכתובת המחקר 2 נתניה, בתוך 48 שעות ממועד קבלת המשלוח ואנו ניתן זיכוי בשווי המחיר ששולם עבורם (ללא דמי המשלוח).
    • בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, לא ניתן לקבל החזר עבור מוצרי מזון פסידים, כדוגמת תבלינים, פיצוחים, אגוזים, קטניות, פירות יבשים ועוד.
    • למען הסר ספק, לא ניתן להחזיר מוצרי מזון לאחר שעברו 14 יום.
    • בכל מקרה החברה לא תישא בסכום נזק העולה על מחיר המוצרים אשר הוזמנו ושולמו על ידי הלקוח, לרבות דמי המשלוח אשר לא יוחזרו מכל סיבה שהיא.
    • במידה שיתברר לחברה כי היא איננה יכולה, במסגרת הליכים הרגילים, לספק את המוצרים לרוכש בכתובת המיועדת לאספקת המשלוח פי שהיא מפורטת באתר ו/או היא אינה מסוגלת להבטיח כי הספקים החיצוניים, כפי שיהיו מעת לעת, יספקו את המוצר לכתובת האמורה, תהא החברה רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד ובכפוף למתן הודעה מקדימה ללקוח עד למועד האחרון לאספקת המוצר.
    • בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב החברה לרוכש את מלוא התמורה ששילם )אם שילם( ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו, לפי העניין, והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.
  1. מדיניות משלוחים
    • שירות המשלוחים מתבצע באמצעות חברת משלוחים חיצונית, כאשר אזורי ההפצה מצוינים בעמוד “משלוחים” באתר.
    • החברה תפרסם באמצעות אתר הקולה מרקט את אזורי ההפצה האפשריים, כאשר ישנם אזורים אשר הרוכש מבין ומסכים כי החברה אינה מחויבת לשלוח את הזמנתו אם הכתובת המבוקשת למשלוח אינה נכללת באזורי ההפצה של החברה ויכול לבטל את הזמנתו ללא הודעה מוקדמת ו/או מתן הודעה כלשהי.
    • החברה רשאית לשנות ו/או לעדכן את אזורי ההפצה ומועדי המשלוח לפי שיקול דעתה הבלעדי, מעת לעת, ולא תהיה חייב לתת על כך גילוי ו/או הודעה מראש.
    • אספקת המוצר תבוצע לכתובת שתופיע במערכת האתר כפי שכתב אותה הרוכש באתר, ואליה בלבד. לא ניתן לפצל הזמנה לשתי כתובות שונות.
    • במידה והרוכש מעוניין לשנות כתובת לאחר קבלת אישור ההזמנה וביצוע התשלום, עליו לפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה. החברה תעביר לחברת המשלוחים את הפרטים החדשים למשלוח, אך לא תהיה אחראית במידה ויהיו עיכובים בעקבות השינוי. ללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך.
    • במידה ובעת ביצוע המשלוח לא יהיה מענה בבית הלקוח ו/או במקום שנבחר על ידו לאספקת ההזמנה רשאית החברה באמצעות שליח מטעמה ו/או חברת הפצה להשאיר את ההזמנה ליד דלת ביתו של הלקוח והרוכש מסכים לחברה לפעול על פי שיקול דעתה בלעדי במקרה זה. החברה לא תהיה אחראית לכל חוסר במוצרים שחויבו על ידי החברה בפועל ו/או לפגיעה באיכות המוצרים שנשלחו במקרה שבו תבחר החברה להשאיר את המוצרים ליד דלת ו/או בכניסה למקום שבו בחר הרוכש לשלוח את הזמנתו וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או תביעה כנד החברה במקרים אלו.
    • במידה ובעת אספקת ההזמנה לא יהיה נוכח אדם בגיר אז סעיף 6.6 שלעיל יהיה תקף גם במקרה זה.
    • דמי המשלוח ייקבעו על ידי החברה ויעודכנו מעת לעת. דמי המשלוח יתפרסמו במקום הייעודי לכך באתר הקולה מרקט והרוכש מאשר כי הינו מסכים שדמי המשלוח יתווספו לחשבון ההזמנה.
    • החברה רשאית שלא לחייב דמי משלוח במידה וסכום ההזמנה עולה על הסכום המינימלי שנקבע על ידה לשם קבלת ההטבה, בהתאם למידע שיפורסם על ידה באתר הקולה מרקט. החברה רשאית לשנות ו/או לעדכן ו/או לבטל את תנאי ההטבה ו/או ההטבה עצמה לפי שיקול דעתה מבלי שהיא תידרש לתת על כך גילוי ו/או הודעה מוקדמת ללקוח.
    • מבלי לפגוע בכל האמור לעיל, החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או לאי אספקת המוצרים אשר שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת החברה.
    • הלקוח מתחייב להתנהג באדיבות וסבלנות כלפי השליח מטעם החברה.
    • המשקל המקסימלי לכל משלוח מפורסם באתר במקום הייעודי לכך, בהתאם למדיניות חברת המשלוחים. הזמנה אשר תחרוג מהמשקל, תפוצל לשני ארגזים נפרדים והלקוח יחויב בדמי משלוח נוספים בהתאם לסכום הנקוב באתר. החברה תיידע את הלקוח בטרם הוספת דמי המשלוח לחיוב.
    • במידה והלקוח אינו עונה לחברת המשלוחים בעת ניסיון מסירת המשלוח ו/או מסרב לקבל את המשלוח מכל סיבה שהיא, חברת המשלוחים רשאית להחזיר את המשלוח אל החנות. במידה והלקוח מעוניין במסירה חוזרת של ההזמנה, עליו לשאת בחיוב דמי משלוח נוספים בהתאם למחיר המצוין באתר ולא תהיה לו כל טענה לחברה בקשר לכך.
  1. תשלום וסליקה
    • הסכום הסופי שבו יחויב אמצעי התשלום של הרוכש יחושב על-פי משקל הסופי של המוצרים, שנשלחו אל הרוכש בפועל, ועל-פי מחיר הפריטים בגמר האיסוף למשלוח. החשבון המוצג לרוכש בעת השלמת ההזמנה באתר הוא חשבון משוער בלבד וללקוח לא תהא כל טענה ו/או תביעה מכל סוג שהיא בקשר להבדלים שייווצרו, ככל שייווצרו, בין המחיר המקדמי המצוין באתר לבין המחיר הסופי אשר יסופק עם קבלת המשלוח בידי הלקוח.
    • ייתכן שיהיה הבדל בין סכום החשבון המשוער לבין סכום החשבון הסופי כאשר הדבר נובע, בין היתר, מעדכון מחירים, תוספות או זיכויים בגין מבצעים שונים באתר, אספקת מוצר חלופי, שינוי במשקל של מוצרים הנמכרים לפי משקל וכדומה. במידה ויהיה פער בין הסכום באתר ובין החיוב בפועל של מעל 10% החברה תיצור עם הרוכש קשר בטרם ביצוע החיוב בפועל.
    • ייתכן וסכום ההזמנה יתפוס מסגרת בכרטיס האשראי של הלקוח למשך מספר ימים, בהתאם למדיניות חברות כרטיסי האשראי. ברגע שההזמנה תחוייב בפועל, חשבונית מעודכנת תישלח לכתובת המייל שצויינה בהזמנה.
    • כל המחירים המפורטים באתר הקולה מרקט נקובים בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע”מ אם הוא חל לפי הדין.
    • חשבונית מס קבלה תישלח לכתובת הדואר האלקטרוני שציין הרוכש בעת תהליך הרכישה. הרוכש מסכים ומבין שעליו מוטלת האחריות הבלעדית לוודא כי החשבונית מס קבלה אכן התקבלה, כך שבכל מקרה שלא קיבל אותה יהיה עליו לפנות למוקד שירות הלקוחות בנוגע לכך.
    • החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את השימוש באמצעי תשלום כלשהו באתר, להתיר שימוש באמצעי תשלום נוספים ולהחיל הסדרי תשלום שונים על סוגי כרטיסי האשראי או אמצעי התשלום, שאתר הקולה מרקט מכבד.
    • הרוכש מסכים ומבין שהחברה מתקשרת עם חברות סליקה על מנת לבצע את התשלום בפועל והן אלו שיהיו אחראיות כלפי הרוכש לכל נזק ו/או חיסרון כיס שייגרם לו בנוגע לכך. למען הסר ספק, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לרוכש בנוגע לכך.
    • באתר ניתן לבצע רכישה בתשלומים. מספרי התשלומים האפשרי יוצגו לאישורכם בעת אישור ההזמנה.
  1. מחירים, מבצעים והנחות
    • החברה רשאית להציע באתר הטבות, מבצעים, או הנחות ללקוחותיה.
    • מוצרים אשר מוצגים באתר במחירי מבצע, יסופקו במחיר המבצע בכפוף לכך שהמבצע הינו בתוקף במועד האספקה.
    • כל שינוי בפרטי הזמנה, על ידי הלקוח, או במחירה, תהיה סיבת השינוי אשר תהיה, יגרור אחריו בדיקה מחודשת של זכאותו של לקוח למבצע, הטבה או הנחה.
    • החברה אינה מתחייבת כי כל מבצע שתערוך יחול על כלל לקוחותיה. יודגש כי החברה זכאית לשנות את ההטבות או לבטלן, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
    • החברה רשאית לתת מעת לעת קופון הנחה לשימוש אישי וחד פעמי או רב פעמי על פי שיקול דעתה הבלעדית של החברה רשאית שלא לכבד קופון אשר הועבר לצד ג׳ שלא בידיעתה ויש חשד לשימוש בלתי הולם בזכות להנחה.
    • כל המבצעים כפופים לזמינות המוצרים במלאי.
    • החברה זכאית לשנות את מחירי המוצרים לפי שיקול דעתה הבלעדי ובלא צורך במתן גילוי ו/או הודעה מוקדמת.
    • החברה מציעה למכירה באתר הקולה מרקט מוצרים רבים ומגוונים. לצד כל מוצר מוצג באתר מחירו המעודכן בעת ביקור המשתמש באתר. מחיר זה תקף להזמנה הספציפית והחברה אינה מחויבת למחיר זהה של אותו מוצר בהזמנה הבאה.
    • בכל מקרה מובהר כי המחיר הקובע לרוכשים באתר הינו מחיר המוצר המופיע בחשבונית העסקה הסופית, ולא המחיר שיופיע, ככל שיופיע, על מדבקת מחיר המוטבעת על המוצר אשר נמסר ללקוח במסגרת ההזמנה.
    • מוצרים הנרכשים באתר ואשר מחירם מחושב לפי המשקל בפועל, יישקלו בעת ביצוע ההזמנה ולפיכך מובהר שייתכנו הבדלים קלים בין המשקל המוזמן למשקל המסופק בפועל. הבדלים אלו לא יהוו הפרת התחייבות של החברה.
    • למען הסר ספק, יובהר כי בקשות המתקבלות מלקוחות לשינויים ספציפיים במוצרי האתר עלולות להוביל לשינוי במחיר ו/או בברקוד המוצר.
  1. מועדון לקוחות
    • החברה רשאית לנהל מועדון לקוחות ללקוחות חנות הקולה מרקט .
    • הצטרפות למועדון הלקוחות של הקולה מרקט מותנית בעלות כספית אשר תפורסם בחנות, כאשר החברה רשאית לשנות ו/או לעדכן ו/או לבטל עלות זאת מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי.
    • החברה רשאית לקבוע תוקף לזכאות שנרכשה ו/או ניתנה ללקוח, קרי בתום תקופת הזכאות רשאית החברה לדרוש מהלקוח לשלם עבור חידוש זכאותו למועדון.
    • החברות במועדון הלקוחות של חנות הקולה מרקט מקנה ללקוח שנרשם למועדון הלקוחות (להלן “חבר המועדון”) זכאות להשתתף במבצעים, הטבות והנחות ייחודיות לחברי המועדון בלבד (להלן “הזכאות”).
    • החברה רשאית להפסיק את החברות של לקוח במועדון הלקוחות אם נעשה שימוש לא ראוי בזכאותו, לדוגמה, חבר המועדון הרשה לצד ג’ להשתמש בזכאותו מבלי שצד ג’ רשום כחבר מועדון.
    • החברה רשאית להחליט בכל עת אם הטבות מועדון הלקוחות יחולו גם על רכישת אותם המוצרים באתר. למשתמש לא תהא כל טענה בנוגע למחירים או למבצעים גם במידה והוא רשום למועדון הלקוחות בחנות.
  1. מדיניות הפרטיות
    • לצורך שיפור השירותים, המידע והתכנים באתר החברה רשאית להשתמש בפרטים שמסר משתמש במסגרת ביצוע הזמנה באתר וכן בכל מידע שייאסף אודות דפוסי השימוש של המשתמש על ידי התחקות אחר השימוש באתר לרבות באמצעי Cookies במקרים המפורטים להלן:
      • על מנת ליידע את המשתמש בדבר מוצרים העשויים לעניין את המשתמש והנמכרים על ידי החברה ו/או צדדים שלישיים. במקרה זה רשאית החברה להביא לידיעת המשתמש מידע באמצעות: כתובת מגורים או כתובת אחרת אשר מסר המשתמש ו/או כתובת הדואר האלקטרוני אשר מסר המשתמש.
      • לצורך ניתוח מידע סטטיסטי או אחר, ליצירת קשר עם המשתמש במקרה הצורך או לצורך שיפור וייעול השירות שניתן על ידי החברה. שימוש לצורך מעקב אחר הפעילות של המשתמש באתר יהיה בכפוף להוראות מסמך זה ובכפוף לכל דין.
      • ככלל, שליחת עדכונים ו/או הודעות בנוגע למבצעים, הטבות והנחות (להלן ״תוכן פרסומי״) מותנית בהסכמת המשתמש. כחלק מתהליך ביצוע ההזמנה באתר יידרש הרוכש לאשר כי קרא תקנון זה. בעת מתן האישור באתר, המשתמש נותן הסכמתו לקבל תוכן פרסומי. המשתמש יוכל להפסיק לקבל את המידע האמור מאתר הקולה מרקט בכל עת באופן הבא:
      • להסרה מרשימת התפוצה בדואר האלקטרוני יש להקיש על הקישור המצורף לדוא”ל ולעקוב אחר ההוראות ולהקיש על כפתור “הסר מרשימת תפוצה”.
      • להסרה מרשימת תפוצה במסרונים יש למלא אחר ההוראות המפורטות בסיום המסרון ולהשיב במסרון למספר הנקוב בהודעה או ליצור קשר עם החברה בוואטספ 09-8953003.
      • למען הסר ספק, ברגע שמשתמש הסיר את עצמו פעם אחת, הוא לא יחזור לקבל תוכן פרסומי, על אף שעליו לאשר שוב את התקנון ברכישות הבאות. המערכת מכניסה את המשתמש לבקשתו לדו”ח החסומים באופן אוטומטי.
    • החברה תעשה שימוש בפרטים הנמסרים על ידי המשתמש במסגרת הירשמותו לאתר בהתאם להוראות כל דין לרבות הוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א 1981, וכן בהתאם להסכמות והאישורים הניתנים על ידי המשתמש בהתאם להוראות הסכם זה.
    • החברה לא תעביר את פרטי המשתמשים לצד ג׳ ולא תעשה שימוש במידע שלא על פי תקנון זה.
    • למידע נוסף מורחב יש לעיין בעמוד “מדיניות הפרטיות” באתר.
  1. זכויות קניין ושונות
    • בכל מקרה של תקיפת האתר על ידי גורמים לא מאושרים, כגון: תקיפות סייבר וגניבות מידע, לא תהיה החברה אחראית כלפי המשתמש לכל נזק ו/או חיסרון כיס כלשהו שייגרם לו, ולא תהיה למשתמש כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה בנוגע לכך. החברה רשאית, אך לא חייבת, לפנות ללקוחות אשר לגביהן קיים החשש שפרטיהם הגיעו לידי גורמים שאינם מורשים.
    • תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד, וייתכן כי יהיו הבדלים בין המוצרים לבין תמונותיהם ולרוכש לא תהיה תביעה בכל הכרוך והנובע מכך
    • כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני, מכל סוג שהוא, בקשר לכל פרסום, תוכן, כתבה, עיצוב, יישום, קובץ, תוכנה וכל חומר אחר, בין אם מוחשי או מופשט המתפרסם באתר זה או מטעמה של החברה שייך באופן בלעדי לחברה. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, למסור לצד שלישי או לעשות כל שימוש מסחרי או לא מסחרי, בלא קבלת הסכמתה המפורשת של החברה, מראש ובכתב. אין באמור לעיל לפגוע בזכויותיהם של צדדים שלישיים המפרסמים תכנים באתר באמצעות הסכמים שונים בין החברה לבין אותם צדדים.
    • במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה יעכבו ו/או ימנעו את מכירת המוצרים או כל חלק מהם, באופן מלא או בכל אופן שהוא, ו/או ישפיעו על מועדי אספקת המוצרים לרוכשים ו/או יפגעו במערכת המחשב ו/או התקשרות ובמערכת הנתונים של אתר הקולה מרקט, ו/או אם יחולו בין מועד ביצוע פעולת הרכישה למועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצרים שינויים בשיעורי המס ו/או ההיטלים החלים על המוצרים נשוא העסקה אשר שיעורם עולה על 5%, רשאית החברה להודיע על ביטול עסקת הרכישה.
    • במידה שתחול או תתגלה טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר, מחירו, בתנאי התשלום המפורטים לידו, בתמונתו או בכל חומר אחר הנוגע למוצר או בקבלת הנתונים מן הרוכש, תהיה החברה רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד למועד אספקת המוצר בפועל תוך שהיא תיידע הלקוח בדבר הביטול כאמור.
    • אין בהצגת המוצרים באתר זה משום הבעת דעה לגבי אופיים או טיבם.
    • כל הודעה לרוכש תבוצע לכתובת ו/או על פי הפרטים שהוכנסו למערכת במהלך ביצוע פעולת הרכישה. הודעה כאמור שנשלחה בדואר אלקטרוני תיחשב כאילו הגיעה ללקוח תוך 72 שעות. הודעה כאמור שנשלחה בדואר תיחשב כאילו הגיעה לידי הרוכש בתוך 14 ימים מיום שנמסרה למשלוח.
    • על השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.
    • מקום השיפוט הבלעדי בגין על עניין הנובע מהשימוש באתר, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב בלבד.