משלוחים

אזורי המשלוח
המשלוחים מתבצעים באמצעות שליח עד הבית לכל* רחבי הארץ!
לערים מרכזיות – החבילה תימסר עד 3 ימי עסקים לא כולל יום האיסוף ע״י חברת המשלוחים.
למושבים, יישובים וקיבוצים מרוחקים – החבילה תימסר עד 5 ימי עסקים לא כולל יום האיסוף ע״י חברת המשלוחים (וכתלות ביום הכניסה של חברת המשלוחים למושב).
אנו נעשה כמיטב יכולתנו שתקבלו את המשלוח הכי מהר שניתן.
* בתחתית העמוד מופיעה טבלת ובה רשימת ערים ויישובים בהם מבוצעת מסירה אישית עד לדלת. במידה והיישוב שלכם אינו נכלל ברשימת היישובים הבסיסית והנכם מעוניינים בשליחות עד הבית אנא צרו עמנו קשר בוואטספ בטרם ביצוע ההזמנה (ללא יצירת קשר המשלוח יגיע לנקודת חלוקה מרכזית ביישוב).

זמני המשלוח
שירות המשלוחים שלנו פועל בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-20:00
נא לקחת בחשבון שימי שישי וערבי חג אינם נחשבים ימי עסקים ובשבתות
החנות סגורה. במקרים של עומסים חריגים וחגים ייתכנו עיכובים בזמני ההפצה.
המשלוחים נאספים מאיתנו בכל יום בשעה 13:00 ולכן הזמנה שתבוצע לאחר השעה 11:00 תימסר לחברת המשלוחים ביום למחרת ומיום זה יש להתחיל לספור את ימי העסקים (לא כולל).
אנו נעשה את מירב המאמצים להכין את ההזמנה ולמסור אותה לחברת המשלוחים בהקדם האפשרי.

עלות המשלוח
בהזמנות מעל 450 ש״ח – המשלוחים חינם!
בהזמנות בין 450-151 ש״ח – עלות המשלוח הינה 29 ש״ח
בהזמנות מתחת ל 150 ש״ח – עלות המשלוח הינה 39 ש״ח

תנאי המשלוח
שימו לב כי לא ניתן לפצל הזמנה לשתי כתובות נפרדות.
כל משלוח יכול להכיל עד משקל של 20 ק״ג ובנפח שלא עולה על ארגז במידה 40*40*40 ס״מ. מעבר למשקל/לנפח הנ״ל ייגבו דמי משלוח נוספים בסך 30 ש״ח (אנו נעדכן אתכם בטרם החיוב).
לא ניתן לשלוח מחוץ לנתניה מוצרים שדורשים קירור או הקפאה, כמו: רביולי בעבודת יד, עלי גפן, ג׳חנון קפוא, פירות קפואים, תמרים קפואים, לחמי מחמצת ותבניות ביצים.

תזמון הגעת המשלוח
אין באפשרותנו לתזמן מראש את שעת הגעת השליח, לכן מומלץ לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח במהלך היום (למשל, כתובת מקום העבודה או הבית). חברת השליחויות שלנו תשתדל לתאם עמכם את מועד מסירת המשלוח לפני הגעת השליח ולכן הנכם מתבקשים להיות זמינים.
במידה ואינכם נמצאים רוב שעות היום במקום אחד, אנא ציינו לנו זאת
בהערות בסוף ההזמנה ואנו נעביר את המידע לחברת המשלוחים. במידה ואינכם נמצאים בבית בעת הגעת השליח, החבילה תושאר ליד הדלת.

בירור סטטוס משלוח
אנא התקשרו לחנות 09-7742282 (שלוחה 1) או שלחו וואטסאפ לשירות הלקוחות שלנו במספר 09-8953003. כמובן שניתן גם לשלוח אלינו מייל [email protected] בצירוף שמכם המלא ומספר ההזמנה ונענה בהקדם.

איסוף עצמי
באפשרותכם לבצע איסוף עצמי מסניף הקולה מרקט, רח׳ המחקר 2 נתניה.
אם בחרתם באופציה של ״איסוף עצמי״, ההזמנה תהיה מוכנה אחרי 17:00
בערב של אותו היום עבור הזמנות שנכנסו עד 11 בבוקר, או למחרת בבוקר עבור הזמנות שנכנסו אחרי 11 בבוקר.
כמובן שנשתדל להכין אותה כמה שיותר מהר ונעדכן אתכם כאשר הזמנתכם
מוכנה לאיסוף.
*לא ניתן לבצע הזמנה באתר ולאסוף אותה מסניף צורן. אם בכל זאת
ברצונכם לבצע איסוף מצורן אנא התקשרו ישירות לסניף 09-8612421 ובצעו הזמנה טלפונית.

החזרת מוצרים
אנו מאפשרים להחזיר מוצרים סגורים אשר לא נפגמו, לא נעשה בהם כל
שימוש ונמצאים באריזתם המקורית בלבד.
את המוצרים יש להחזיר לסניף שלנו בנתניה בתוך 48 שעות ממועד קבלת המשלוח ואנו נזכה את כרטיס האשראי שלכם במחיר ששילמתם עבורם (ללא דמי המשלוח).
בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, לא ניתן לקבל החזר עבור מוצרי מזון פסידים, כדוגמת תבלינים, פיצוחים, אגוזים, קטניות, פירות יבשים ועוד.
למען הסר ספק, לא ניתן להחזיר מוצרי מזון לאחר שעברו 14 יום.

ביטול הזמנה
במידה והחלטתם לבטל את ההזמנה בטרם נאספה ע”י חברת המשלוחים, אנו נזכה את כרטיס האשראי שלכם בקיזוז 5% דמי ביטול .
לא ניתן לבטל הזמנה לאחר שנאספה ע״י חברת המשלוחים, ובכל מקרה דמי המשלוח אם שולמו, לא יוחזרו.
מדיניות ביטול עסקה כפופה לתקנות הגנת הצרכן: לא ניתן לבטל עסקה צרכנית של מוצרי מזון.

מכירה בסיטונאות
במידה והנכם מעוניינים לרכוש כמות גדולה ממוצר מסויים, אנא צרו איתנו
קשר בוואטסאפ לפני ביצוע ההזמנה ע״מ לקבל מאיתנו מחיר מיוחד.
שימו לב שישנה הגבלת משקל ולכן דמי המשלוח יחושבו בנפרד בהתאם
לכמות הארגזים ולמשקל הסופי.
אנחנו עושים מאמצים רבים
על מנת שתהיו מרוצים מאיכות המוצרים ומהשרות שלנו!
במידה ויש לכם שאלות בקשר למשלוחים או למוצרים, אנו ממליצים שתתקשרו אלינו בטרם ביצוע ההזמנה. לכל שאלה נוספת כתבו לנו בוואטספ, אנחנו כאן בשבילכם!
