משלוחים

אזורי המשלוח

המשלוחים מתבצעים באמצעות שליח עד הבית לכל רחבי הארץ!
לערים מרכזיות – החבילה תימסר עד 3 ימי עסקים לא כולל יום ביצוע ההזמנה. הזמנות לנתניה – יימסרו בדרך כלל תוך יום אחד. 
למושבים ויישובים מרוחקים – החבילה תימסר עד 5 ימי עסקים לא כולל יום ביצוע ההזמנה (וכתלות ביום הכניסה של חברת המשלוחים למושב).
 ליישובי יהודה ושומרון, ים המלח, אילת והערבה החבילה תימסר עד 7 ימי עסקים. אנו נעשה כמיטב יכולתנו שתקבלו את המשלוח הכי מהר שניתן.

זמני המשלוח

שירות המשלוחים שלנו פועל בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-20:00
נא לקחת בחשבון שימי שישי וערבי חג אינם נחשבים ימי עסקים ובשבתות
החנות סגורה.
במקרים של עומסים חריגים וחגים ייתכנו עיכובים בזמני ההפצה, אך היו
בטוחים שהשליחים עושים את מירב המאמצים לעמוד בזמני אספקה טובים.

עלות המשלוח

בהזמנות מעל 450 ש״ח – המשלוחים חינם!
בהזמנות בין 450-151 ש״ח – עלות המשלוח הינה 29 ש״ח
בהזמנות מתחת ל 150 ש״ח – עלות המשלוח הינה 39 ש״ח

*ליישובי הערבה, ים המלח ואילת ישנה תוספת בסף 30 ש״ח ללא תלות
בסכום ההזמנה.

תנאי המשלוח

שימו לב כי לא ניתן לפצל הזמנה לשתי כתובות נפרדות.
כל משלוח יכול להכיל עד משקל של 20 ק״ג ובנפח שלא עולה על ארגז במידה 40*40*40 ס״מ. מעבר למשקל/לנפח הנ״ל ייגבו דמי משלוח נוספים בסך 30 ש״ח.
בשלב הזה לא ניתן לשלוח מחוץ לאזור נתניה והסביבה מוצרים שדורשים קירור או הקפאה, כמו: רביולי בעבודת יד, עלי גפן, ג׳חנון קפוא, פירות קפואים ותמרים קפואים.

מעקב משלוחים

אין באפשרותנו לתזמן מראש את שעת הגעת השליח, לכן מומלץ לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח במהלך היום (למשל, כתובת מקום העבודה או הבית). חברת השליחויות שלנו תתאם איתכם את מועד מסירת המשלוח לפני הגעת השליח ולכן הנכם מתבקשים להיות זמינים.
במידה ואינכם נמצאים רוב שעות היום במקום אחד, אנא ציינו לנו זאת
בהערות בסוף ההזמנה ואנו נעביר את המידע לחברת המשלוחים. במידה ואינכם נמצאים בבית בעת הגעת השליח, החבילה תושאר ליד הדלת.

בירור סטטוס משלוח

משלוחים באזור נתניה והסביבה – אנא התקשרו לחנות 09-7742282 (שלוחה 1) או שלחו וואטסאפ לשירות הלקוחות שלנו במספר 09-8953003
משלוחים לשאר חלקי הארץ – ניתן להתקשר ישירות למוקד המשלוחים
1-700-707-718 או לשלוח וואטסאפ למספר 055-2704656 (יש להכין מראש מספר הזמנה שמשמש כאסמכתא לאיתור המשלוח).

כמובן שתמיד ניתן לפנות אלינו בוואטסאפ ונבדוק עבורכם! 

איסוף עצמי

באפשרותכם לבצע איסוף עצמי מסניף הקולה מרקט, רח׳ המחקר 2 נתניה.
אם בחרתם באופציה של ״איסוף עצמי״, ההזמנה תהיה מוכנה אחרי 18:00
בערב של אותו היום עבור הזמנות שנכנסו עד 10 בבוקר, או למחרת החל
מ 12:00 עבור הזמנות שנכנסו אחרי 10 בבוקר.
כמובן שנשתדל להכין אותה כמה שיותר מהר ונעדכן אתכם כאשר הזמנתכם
מוכנה לאיסוף.
*לא ניתן לבצע הזמנה באתר ולאסוף אותה מסניף צורן. אם בכל זאת
ברצונכם לבצע איסוף מצורן אנא התקשרו ישירות לסניף 09-8612421 ובצעו הזמנה טלפונית.

החזרת מוצרים

אנו מאפשרים להחזיר מוצרים סגורים אשר לא נפגמו, לא נעשה בהם כל
שימוש ונמצאים באריזתם המקורית בלבד.
את המוצרים יש להחזיר לסניף שלנו בנתניה בתוך 48 שעות ממועד קבלת המשלוח ואנו נזכה את כרטיס האשראי שלכם במחיר ששילמתם עבורם (ללא דמי המשלוח).
בהתאם לתקנות הגנת הצרכן, לא ניתן לבטל עסקה ולקבל החזר עבור מוצרי מזון אשר נקנו בתפזורת (כדוגמת תבלינים, פיצוחים ופירות יבשים) – מוצרים פסידים.

ביטול הזמנה

במידה והחלטתם לבטל את ההזמנה בטרם נאספה ע”י חברת המשלוחים, אנו נזכה את כרטיס האשראי שלכם בקיזוז 5% עמלת סליקה. לא ניתן לבטל הזמנה לאחר שנאספה ע״י חברת המשלוחים.
במקרים חריגים, נאפשר ביטול עסקה בתשלום של 7% עמלת דמי ביטול.
למען הסר ספק, לא ניתן להחזיר מוצרי מזון לאחר שעברו 14 יום.

מכירה בסיטונאות

במידה והנכם מעוניינים לרכוש כמות גדולה ממוצר מסויים, אנא צרו איתנו
קשר בוואטסאפ לפני ביצוע ההזמנה ע״מ לקבל מאיתנו מחיר מיוחד.
שימו לב שישנה הגבלת משקל ולכן דמי המשלוח יחושבו בנפרד בהתאם
לכמות.

לתשובת ליבכם, הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצרים עצמם, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות
או אי התאמות, לרבות שינוי אריזה ע״י היצרנים. יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש. התמונות
והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד..

אנחנו עושים מאמצים רבים

על מנת שתהיו מרוצים מאיכות המוצרים ומהשרות שלנו!

במידה ויש לכם שאלות בקשר למשלוחים או למוצרים, אנו ממליצים שתתקשרו אלינו בטרם ביצוע ההזמנה. לכל שאלה נוספת כתבו לנו בוואטספ, אנחנו כאן בשבילכם!