משלוח חינם לכל הארץ מעל סכום של 450 ש"ח

קטגוריות

מתוקים ומלוחים

ארץ זבת חלב ודבש, סילאן ופקאן

מוצרי פרימיום כחול לבן

מדינת ישראל ידועה בעולם, בפירות ההייטק שלה ובהמצאות אשר שינו את פני האנושות. מעבר לתוצרת המובחרת הזו, יש כאן בארץ המובטחת, גם איכות של מוצרי פרימיום אשר משדרגים כל ארוחה לחוויה קולינרית ייחודית וכל נשנוש לעונג צרוף.

ישנן בארץ חברות בוטיק, בחלקן מדובר על חברות משפחתיות המגדלות בעצמן את חומרי הגלם כבר דורות, כולן מייצרות ומשווקות מוצרים נפלאים מעוררי גאווה ותיאבון. בין המוצרים הנחשבים ניתן למצוא תמר ישראלי על כל זניו, כל סוגי הטחינות והממרחים הייחודיים, שמני זית משובחים, שקדים, פקאנים ובוטנים, הכל טבעי וכחול לבן.

תמר עם כל דבר – כיום ישנם מגוון זני תמרים מובחרים, המוכר ביותר הוא המג’הול ישראלי, תמר איכותי ששמו הולך לפניו גם בשווקי העולם ונחשב לממתק יוקרתי וייחודי. הוא נמכר כפרי עסיסי וניתן למצוא הן תמר מג’הול אורגני, סופר ג’מבו או רגיל. מעבר לזן זה יש גם את תמר דקל נור ועוד. התמר הינו פרי בריא בעל ערכים תזונתיים ותועלות תזונתיות מעולות, הוא ספק אנרגיה ומהווה תחליף לממתק מלאכותי ולשוקולד ואין ספק כי מדובר על פרי המתאים לאירוח יוקרתי. תמרים משולבים לרוב בחטיפי בריאות ובמיקסים המתאימים כתוספת לתבשיל או לסלט, או כנשנוש בתוספת מילוי שקד או אגוז.

הכל סילאן – דבש תמרים אורגני טבעי, המופק 100% מתמרים איכותיים. נוזל מתוק שמשדרג תבשילים, מאפים וקינוחים ומייצג את מטבח הגורמה הישראלי הנעזר בתחליפי סוכר טבעיים. סילאן תמרים ייחודי בכך שהוא שופע סיבים תזונתיים ומהווה מקור עשיר וזמין לאשלגן, מגנזיום וברזל ומינרלים נוספים.

שימו שמן (זית) – זית, אחד מסמליה של המדינה והאופטימיות הישראלית… הזית הינו אחד משבעת המינים שנשתבחה בהן ארץ ישראל והשמן המופק מהפרי הוא אחד מיסודות הקולינריה המקומית. יש הרבה סוגים של שמנים, אך שמן זית מסוג כתית מעולה מצביע על איכות אמיתית.  בין השמנים המובילים ניתן למצוא שמן זית סורי, פיקואל  קלאסי, קורינאייקי  במרירות גבוהה, ארביקינה מעודן במיוחד בעל ארומה פירותית ועוד.

ולנו יש (פלאפל) טחינה – אי אפשר לדבר על המאכל הלאומי ללא התוספת האולטימטיבית – הטחינה. הטחינה האיכותית בצורתה הגולמית משמשת כבסיס למאכלים שונים בניהם חומוס, חלבה ועוד שלל ממרחים ומטעמים.  מטבחי הגורמה “גילו” את הטחינה ואת זניה השונים ועושים שימוש בטחינה גולמית, טחינה אורגנית, בצורתה הלבנה או השחורה העשויה מסומסום שחור מלא, טחינה אתיופית העשויה 100% שומשום אתיופי מזן חומר ועוד. כיום ניתן למצוא ממרחים בשילובים מעניינים של טחינה וסילאן ואפילו טחינה ושוקולד.

טעם ישראלי – אז נכון שהמחלוקת סביב “למי שייך החומוס” כנראה לא תוכרע לעולם, אך עבור הישראלים הוא אחד מאבות המזון וההנאה. אין כמו חומוס איכותי בניגוב סיבובי. החומוס הכי טעים הוא טרי, כזה שנעשה מגרגרי חומוס איכותיים כמו חומוס הדס – גרגרים קטנים וכהים המתאימים להכנת חומוס מצוין.

חומוס כחול לבן

לנשנש בריאות – על שקדים, אגוזים, בוטנים ועוד… אחת מהנאות החיים שלנו הישראלים זה לשבת עם המשפחה וקערה של פיצוחים. נסו מדי פעם לגוון ולהחליף את הפינוק בקערה של שקד ישראלי גדול ומתקתק, פקאן טבעי או מצופה בהפתעות מענגות, בציפוי סומסום, או שוקולד בשלל צבעים, פקאן סיני מצופה חלבה ועוד מגדים. ניתן גם למצוא מותגי  פרימיום של בוטנים טבעיים או מצופים, קלויים, מטוגנים ועוד, הכל תוצרת מקומית איכותית ללא פשרות.

שפע מעדני הגורמה הישראלים הללו ועוד מוצרי פרימיום רבים אחרים, נמכרים בקולה מרקט בגאווה גדולה. אנו בוחרים את מיטב היצרנים, אשר משקיעים את הלב והנשמה בתוצרת חקלאית איכותית, ללא פשרות.

משפחת הקולה מרקט מאחלת חג עצמאות שמח, מלא בעשייה מהלב וטעם משובח!

0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקהחזרו לחנות
      הפעילו קופון

      התחבר

      הרשמה

      אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

      דילוג לתוכן