משלוח חינם לכל הארץ מעל סכום של 450 ש"ח

קטגוריות

מתוקים ומלוחים

לבשל בקלות כמו רומאי

מי לא חולם על פסטה טובה ברומא, פטוצ’יני במילנו ופיצה בטוסקנה…

אמנם המציאות שפקדה אותנו והכתה אנושות באיטליה משאירה אותנו בבית ויקח עוד זמן עד שנחזור לטייל בקולוסיאום, נשקיף על מגדל פיזה, נבקר בפיאצה דל קאמפו בסיינה או נשוט בתעלות ונציה אבל עד אז, אפשר להתנחם באוכל ולהגשים חלומות קולינריים איטלקיים, ממש כאן בבית.

על מנת לבשל כמו רומאי, או לפחות כמו ברומא צריך להבין שאין הרבה סודות, אולי רק אחד. שימוש בחומרי גלם ומוצרים איכותיים. כי באיטליה אף מאמא לא מתפשרת על טיב העגבניות, על איכות הבזיליקום ועל טריות הפסטה, כי גם היא יודעת שאוכל טעים מורכב 50% מאהבה והשאר איכות ללא פשרות.

כבר הרבה מאוד שנים המטבח האיטלקי הוא בן בית כאן וגם בישראל הקטנה ניתן למצוא מרכיבים איכותיים שישדרגו כל מנה איטלקית למנה שכולה “מאמא מיה”….. קיימים אין ספור מותגים של פסטה על כל גווניה, צורותיה וטעמיה עם מרכיבים מפתיעים וייחודיים. ניתן למצוא ספגטי כוסמין אורגני לבן או מלא, אטריות אורגניות על בסיס שיבולת שועל, פסטה פוזילי וצורות נוספות עשויה מכוסמין לבן או מלא, פסטה מקמח תירס ללא גלוטן, פסטה מפתיעה מחומוס אורגני, שעועית מש, עדשים אדומות או אפונה ושלל אטריות אורז דקות להקפצה.

במחלקת איטליה הקטנה ניתן למצוא גם שפע של רביולי וניוקי בעבודת יד. ניוקי בטטה או תרד, ניוקי סלק או תפוח אדמה ממולא גבינות. רביולי מעודן עם ארבע גבינות, רביולי בטטה, או גבינת צאן. ניתן גם למצוא רביולי ממולא בהפתעות כמו גבינת עיזים ובזיליקום או ריקוטה פטריות.

אוכלים כמו ברומא

מעבר לבצקים שהם הבסיס לכל ארוחה איטלקית שמכבדת את עצמה, חייבים לתת יחס ראוי גם לרטבים. וגם כאן, הכל מתחיל מאיכות חומרי הגלם. שמן זית איכותי, שגם באיטליה כמו ביון ובישראל יש לו מעמד מיוחד וגם כאן איכות האוכל נמדדת בהתאם לאיכות השמן. עגבניות טריות, עשבי תיבול רעננים, שום טרי ועוד.

בשנים האחרונות הבינו בישראל שקטשופ על פסטה או ספגטי זה ביג NO NO  ושפע של מותגי עגבניות מרוסקות נכנסו לתודעה ולמטבחים.  Mutti עם עגבניות מרוסקות, מעוכות, עגבניות שרי משומרות, עגבניות שלמות מקולפות במיץ, תרכיז עגבניות בשפורפרת, עגבניות חתוכות דק עוד. נכנסו גם רטבים ייחודיים עם תוספות מדליקות כמו רוטב לפסטה אורגני בתוספת צלפים וזיתים, רוטב לפסטה אורגני – עגבניות וחצילים קלויים ואפילו כזה עם עגבניות וקישואים. בנוסף על הרטבים האדומים ניתן לאכול פסטה נפלאה עם רוטב שמנת אלפרדו, שמנת בטטה, עגבניות או פטריות. גם רוטב פסטו מעודן הוא ממש מעדן.

מכיוון שיש שפע של אפשרויות בחירה, גם לסוג הפסטה וגם למה שבא עליו חשוב להבין כי אין כאן צורה סדורה וחד משמעית והכל תלוי באופן העשייה והטאץ’ האישי. כי אולי כולם אומרים שברומא תאכל פסטה אַל דֶנְטֶה דהיינו,  ככה שנדבק “על השן”,אבל יש כאלה שמעדיפים יותר יבש. אם אוכלים פסטה במילוי, הטעם נמצא כבר בפנים וכל מה שצריך להוסיף זה טפטוף של שמן זית כתית ולפזר מעט גבינת פרמזן איכותית.

אנחנו בקולה מרקט נותנים כבוד למטבח האיטלקי שהפך לאהוב במיוחד בכל בית ובדיוק לשם כך החלטנו לרכז את כל הטוב שיש לו להציע. אז שיהיה לכולם Buon Appetito

0
    0
    העגלה שלכם
    העגלה שלכם ריקהחזרו לחנות
      הפעילו קופון

      התחבר

      הרשמה

      אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

      דילוג לתוכן